Groepslessen
1. Waar gaan de groepslessen door?
Check ons uurrooster en locaties voor meer info over de locaties van de groepslessen.
2. Welke mogelijke tarief formules zijn er voor groepslessen?
Wij bieden 1 gratis proefles aan aan nieuwe leden. Meer info over tarieven vind je hier.
Een beurtenkaart of gratis proefles kan je aankopen via onze online tool.
3. Kan ik met een beurtenkaart alle lessen bij Move volgen?
Ja dat kan! Je kan alle groepslessen volgen bij Move Bierbeek met dezelfde beurtenkaart.
4. Ik ben ingeschreven voor een les maar ik wil die graag annuleren, wat nu?
Tot 7u voor de aanvang van de les kan je telkens kosteloos uitschrijven via de online tool. Wens je minder dan 7u op voorhand nog uit te schrijven, dan wordt de credit/beurt in rekening gebracht. Bij ziekte of overmacht kan je een bericht sturen naar 0470 68 89 57 om kosteloos te annuleren.
5. Ik kom samen sporten met een familielid. Mogen wij dezelfde beurtenkaart gebruiken?
Een beurtenkaart is persoonlijk en kan dus niet doorgegeven worden onderling. Elke persoon moet afzonderlijk een beurtenkaart kopen.
6. Ik ben uitzonderlijk langdurig ziek geweest en heb daardoor heel wat lessen gemist. Mijn beurtenkaart komt nu te vervallen. Wat kan ik doen?
Stuur ons in uitzonderlijke gevallen een berichtje en wij bekijken hoe we samen met jou een gepaste oplossing kunnen vinden.
7. Ik ben zwanger! Joepie! Mag ik alle lessen nog volgen?
Proficiat! Even checken met jouw dokter wat wel en niet kan is altijd verstandig. Daarnaast raden wij MoveJump, MoveJump + en MoveJump Mix af tijdens een zwangerschap. Voor alle andere lessen bespreek je de situatie best op voorhand met de lesgever. Zij zal dan zorgen voor aangepaste oefeningen.
MoveFit
1. Waar gaat het intake gesprek door?
Het intake gesprek kan zowel doorgaan op het volgende adres: Hoegaardsesteenweg 99, Bierbeek, als virtueel via een call. Je kan je voorkeur meegeven in de eerste communicatie.
2. Wat omvat het intake gesprek?
Het intake gesprek is een verkennend gesprek met de diëtiste en de bewegingscoach waarbij we inzoomen op jouw eet- en bewegingsgewoontes, huidige situatie, jouw doelen, etc. Als de deelnemer dit wenst kan er een weging gebeuren (slimme weegschaal), maar dat is niet verplicht. Er wordt geen fysieke proef afgenomen.
3. Wat zijn de verschillende formules voor MoveFit?
Het intake gesprek is verplicht vooraleer je met MoveFit kan starten. Nadien zal je een voedings- en bewegingsschema toegestuurd krijgen. Wil je verder gebruik maken van de diensten van de diëtiste en bewegingscoach dan stap je mee in het MoveFit traject. Hier hebben we 4 opties:
- 3 maanden, excl. groepslessen: hier heb je 3 maanden recht op opvolgmomenten met de diëtiste en bewegingscoach. Zij passen telkens je schema aan voor een optimaal resultaat.
- 3 maanden, incl. groepslessen: idem als hierboven + 20 credits voor groepslessen
- 6 maanden, excl. groepslessen: hier heb je 6 maanden recht op opvolgmomenten met de diëtiste en bewegingscoach. Zij passen telkens je schema aan voor een optimaal resultaat.
- 6 maanden, incl. groepslessen: idem als hierboven + 40 credits voor groepslessen
Hier vind je meer info over de tarieven.
4. Wat als je na het intake gesprek toch geen klik voelt met de coaches?
Na het intake gesprek krijg je sowieso een voedings- en bewegingsplan doorgestuurd. Nadien kan je zelf kiezen of je intekent op het MoveFit traject of niet.
5. Wat houden de opvolgmomenten met de coaches juist in?
De opvolgmomenten gebeuren op locatie of virtueel (onderling af te spreken). Een opvolgmoment is een moment om de voortgang te bekijken (eventueel een weging indien gewenst) en de schema's aan te passen waar nodig. Als deelnemer kan je op deze momenten met je vragen terecht bij de coaches. Zij zullen bijsturen en je de nodige motivatie boost geven om er opnieuw tegen aan te vliegen!
6. Hoe vaak zijn er opvolgmomenten?
Dit is volledig te bepalen door de deelnemer en coaches. In het begin zullen die opvolgmomenten frequenter zijn. Na verloop van tijd zullen die meer sporadisch zijn. Als leidraad nemen wij: in het begin om de 2 weken, na een tijdje 1x per maand of per 2 maanden (afhankelijk van de vragen en noden).
7. Ik heb nog een beurtenkaart voor de groepslessen open staan. Kan ik die verrekenen als ik voor MoveFit kies?
Ja dat kan! Wij verrekenen de gemaakt kosten in het nieuwe abonnement zodat je geen dubbele kosten hebt. Stuur eerst een mailtje naar movebierbeek@hotmail.com met de gewenste formule. Wij sturen jou een betalingsverzoek met het correcte bedrag.
8. Ik wil mijn MoveFit abonnement na de 3 of 6 maanden verlengen. Kan dat? 
Ja zeker! Na de initiële looptijd van je abonnement (3 of 6 maanden), kan je aan hetzelfde tarief je abonnement per maand verlengen. 
